Ahad, 13 Januari 2013

Bilik seni baru.....!!


Dh lama x update, benda pertama aku ckp pasal bilik seni baru... Whaaaaattttt...??  Tapi ini yg aku ske.. Sbb bilik baru tu luas n baru dicat.... heheheh.. perabot pon baru... brg je lama.. sbb semua brg2 tu brg2 aku.. hehehe...

@ bulan gak aku usahakan Studi Seni Visual 2 tu siap. Dari bilik tu buruk n nmpak lusuh dan atap bocor, akhirnya nmpak cm bangunan baru... Well done me..! (and kwn baik aku Ting2. n KP (Boss) aku kak Asiah) .. Mcm2 kitorg buat utk bilik ni dan akhirnya siap gak... Well done!! Syabas beteh!!

Ok. Ini gambar asal bilik sebelum ubahsuai...

















Ni setelah diubahsuai... susah payah aku hias... huuuu...

Ok..since  semua dh setel..aku pasni akan lebih mengganazzzzz...!!! Yeyehhhh!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan