Rabu, 24 Ogos 2011

Cikgu Farah dah gila..

La nih ngah xcited tahap cipan ngan anyaman.. Since tajuk form 1 ada tajuk anyaman.. so aku nak buat sample.. xmo ah pakai kertas.. boring lak.. nak potong satu2.. so aku pakai reben mcm sample dalam satu laman web aku tgk nih..

http://intan-hmd.blogspot.com/2010/09/my-art-piece.html

nih contoh dia buat..
lawoo je dia buat.. aku pon nak buat. so aku pon beli ah reben.. elok2 nak beli bnyk2 budak aku plak sbb xbwk barang diorg beli reben aku.. adehhh... stok akuuu... pastu ngan xbestnya aku pegi mencari2 reben di pasaran.. jumpa satu kedai nih.. harga reben dia lg murah dr yg aku beli dulu. Sblom ni Rm1.60. kat sini RM1.20. tanpa b'pk pnjang aku pon pilih2 reben2 ingat2 sbb kalenya lagi bnyk dr psaraya aku tgk tuh.. n harga plak murah2. sedar xsedar aku merembat 30 reben.. sbb tuh org kedai bg diskaun jadi RM1 satu reben.. RM30 aku habis beli reben je..  So, kesimpulannya... Cikgu Farah mmg dah gila...

 Atas tu reben menggila aku beli.. bawah tu koleksi lama.













Uhhh..dah siap kang aku upload gambo.




1 ulasan: