Selasa, 23 Ogos 2011

Kursus Induksi: LULUS!!!

Yeyeh... lulus gak kursus induksi aku.. skang nih ngah busy menyiapkan berbagai-bagai borang dan surat yang nak difotostat. Beberapa ingatan aku buat cikgu-cikgu baru yang on process nak confirm tu... SILALAH SIMPAN SEMUA SURAT DARI PPD, SEKOLAH DAN JPS dengan BAIK!! Sebab aku nih jenis x organize.. Haih-- surat tuh xdapat dikesan kat mana dan bahagian mana.. Tau berapa lama aku carik? seminggu!!  Diulangi... SEMINGGU!!! Cari kat meja kat sekolah xjumpa, cari kat fail peribadi kat rumah xjumpa.. adehhhh... sudahnya aku buat spring cleaning bilik aku.. segala fail, rak buku, almari dan sebagainya aku punggah dan kemas.. kertas2 ntah kejadah aku pon xtau berlambak aku jumpa.. tau x berapa banyak sampah (kertas2) berjaya dikumpulkan dari spring cleaning selama 3 hari 3 malam-- (jumlah xrasmi--hasil campuran jam beberapa hari mengemas..)?  3 plastik beg sampah hitam.. Diulangi-- 3 plastik!! Adehh.. tapi baguslah! jumpa gak surat2 tuh... alhamdulillah!!!... tapi lambat ah aku hantar.. sedangkan result aku dah tau 3 minggu lepas dahh.. Ciss... Padan muka aku!!

Wokehh..skang tunggu kerani komplen je apa masalah.. rasanya aku dah setel mana patut dah... kot.... Uhhh...xsabarnya nak confirmmm...

Di bawah ni checklist apa surat yang diorg nak bila kita nak isi maklumat utk confirm : (sila mintak checklist ni drpd kerani). Tengok ah kalo surat2 tuh korang still simpan atau wujud lagi..Hohoho..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan