Khamis, 9 Jun 2011

Mural di SMK Layang-layang Kiri

SMK Layang-layang Kiri, Parit, Perak nih tempat praktikal aku.. Mmg best.. Tak ramai orang dan masyarakatnya baik2 blako.. Memandangkan kitorng nih budak seni, n praktikal pulak banyak masa free, so kitorang buat ah mural di dingding2 skola tuh, untuk khidmat bakti, n untuk isi masa lapang..

Nih gambo aku terjumpa dalam menyelak2 koleksi gambo aku...hahhaha..dasat gak kitorang nih... Buat mural mcm org tgh naik syeh.. Apa pon..kitorang selesa n gumbira dengan hasil kitorang. Idea asal dari aku.. Dengan bantuan dan pengubahsuaian dari Eda, rakan sepraktikal dengan aku, kitorang jalankan plan ini..Skola pun gumbira dengan hasil ini.. Mmg saat2 yg manis n indah... praktikal yang best!!

dinding kaunter pusat sumber

pagar masuk utama

dinding tapak perhimpunan

dinding bilik seni

tangga dekat dengan pusat sumber

lorong ilmu

lorong ilmu

aku & eda

bilik seni

Dalam bilik seni

2 ulasan:

  1. Bilik seni yg paling best.. hohoho. Merah+putih.. stylo beb..!

    BalasPadam
  2. hahah.. ini sumer mural zaman aku praktikal beb.. ok x? hehe.. Yang beru siap kat post sebelum ni..

    BalasPadam